Ikea tripp

0kommentarer

I förmiddags hämtade jag L och vi begav oss till J och lilla A som också skulle med till Ikea. Var ju trots allt Js idé att åka dit. Höll planeringen, annars är det annars alltid jag som gör att vi kommer iväg senare... *ops*
Vi tänkte att det säkert skulle vara mycket folk därborta men det var faktiskt förvånansvärt lugnt. L och jag var hungriga redan när vi kom in i varuhuset, men mat serveras inte vid 10 :D
Gick runt och kollade läget. Jag hade en shoppinglista med saker som jag skulle få med mig hem. Bara bebissaker.
Givetvis fick man med sig lite annat som inte var bebissaker, som packlådor i plast och badrumsmattor. Och små söta lådor som nedan.


När det väl blev dags för mat så blev det fläskytterfilé med pommes och beasås. Och en bit äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Den var lite torr men klart den slank ner :)

A kunde inte haft det bättre- att få uppmärksamhet från 3 brudar gjorde nog inte ont någonstans!
Charmtroll!

En mycket trevlig tripp. Förrutom i bilen påväg till Ikea när jag (såklart) lyckas tappa mascaran rakt på min rosa tröja. Tur att J hade våtservetter, lyckades få bort nästintill allt. Men fick ha skarfen som dolde den största fläcken. Och L skulle ju såklart hela tiden påminna mig om den förbannade fläcken!

Men annars är det såklar alltid trevligt när man umgås med tjejerna- babbel för fullt och massa skratt! :)

Kommentera

Publiceras ej