Födelsedagspresent.

0kommentarer

Som sagt, en sen sådan fick jag på posten igår.
Öppnade och läste ett jättefint brev, handskrivet och allt. Och känner genast igen handstilen.
Läser hela och hon skriver att presenten som jag får av henne hade hon själv tänk att ha den dagen hon skulle skaffa barn. Vilket aldrig blev, tyvärr.

I presenten ligger en bola. Det har sitt ursprung från Nepal (Mexico säger en del)och är en kula som avger ett ljud när man rör på sig, som sägs lugna bebisen i magen under tiden den är däri och sedan när den kommer till världen.


(har en kedja, inte ett läderband runt. Ska dock köpa en variant som är lite längre.)

Den fina presenten kommer från min stora syster L. Blir så glad att hon skänkt mig en tanke. Hon gav också en förklaring till varför presenten var sen, men det hade hon itne behövt. Så snällt att hon ville ge mig något så personlig. Betyder mycket.

Kommentera

Publiceras ej