Plugg och besök.

1kommentarer




Idag har jag faktiskt pluggat lite. Tycker inte att jag blev speciellt mycket klokare. Hoppas att något fastnade därinne... Hjärtats cirkulation handlade det om.
Dagen har annars varit lugn. Fick besök av J,A och J framåt kvällen. Alltid trevligt! :)

Igår tonade jag håret med. Blev lite mörkare än jag tänkt, men nästga gång kommer det bli ljusare. En ljus kopparnyans (som förra året) är jag ute efter, typ som bilden nedan. Det är för övrigt färgen jag använde. Sjukt snygg! Men mitt hår var rätt mörtk nu så det är klart att toningen inte tar hur många nyanser som helst. Men kopprigt ser man ju att det är, om man tittar lite noggrant.



Två veckor kvar av praktiken. Tiden går snabbt! Ibland saknar jag skolan, ibland inte. Hade ju varit gott om man jobbat nu men samtidigt ska det bli skoj att träffa klasskamraterna snart igen.


1 kommentarer

Lina

28 Mar 2011 19:02

Det är ju samma hårfärg som jag körde med för ett bra tag sen kom jag på nu.

Kommentera

Publiceras ej