Road trip, middag och chill!

1kommentarer

Först svar till sanne:

Jag vet inte, men jag börjar så smått misstänka att det är så. Då kanske det inte hjälper hur mycket jag än sköljer?!

--------------

Vi har idag varit i Jönköping. Hämtat superfina fälgar till bilen :) Inte för jag är speciellt insatt i sånt ,men tror de blir kalasfina på bilen när det väl ska bytas till sommarhjul.
Sen blev det hem till mina kära föräldrar på middag. Blev brunch typ. Gott! Och cheesecake till efterrätt. Alltså. det är så sjukt gott! Tur att jag inte har det hemma, då hade man lätt tagit en bit nu!

Ikväll blir det lugna puckar. Bara hemmamys med Sweetie, pluttarna och Lillen, såklart ♥

1 kommentarer

sanne

07 Mar 2011 18:31

Jag vet inte hur pass mycket sköljningarna kan hjälpa om det är det otrivin hjälpte mig för att kunna sova sen direkt efter förlossningen var täppan borta :)

Kommentera

Publiceras ej