Tankar om sommar,melon och kalas.

0kommentarer

Sitter och äter moussaka. Gott är det, men samtidigt sitter jag och suktar efter pastasallad. Jag och Lo satt på tåget påväg hem från skolan och började prata om just pastasallad. Ni vet en sån där med grillad kyckling,fräsch sallad,fetaost och sedan lite vattenmelon i (om ni inte testat med de i, gör de-supergott!). Och så en nybakad baguette bit till. Helst ska man sitta på stranden och man ska känna ljumma vindbrisar mot en och se hur havet glimmar...
Känns lite konstigt att vara så sugen på en sak, sitta i datarummet och äta något som är helt tvärt emot det.



Börjar kännas som att sommaren kanske är påväg, efter några mulna dagar. Vad tror ni?
Vi är ju trots allt ändå i slutet av maj snart :)! Jippie!

Lämnade in min PowerPoint som jag pysslat med hela veckan. Vi har haft gott om tid, det säger jag inget om, men i vanlig hederlig stil så har jag varit ute i sista minuten. Känner mig nöjd med min prestation. Vore kul med ett VG, men vi får se om det räcke så långt. Annars är jag nöjd ändå! 

Sträcka ut ryggen på soffan innan Sweetie kommer hem och vi ska bege oss till As 1 års kalas! :)

 
(sådär galet söt liksom!!)

Kommentera

Publiceras ej