Vart tar tiden vägen??

1kommentarer

Mina dagar nuförtiden går snabbt över. Man hinner inte så mycket när man har en liten hemma som kräver all uppmärksamhet. Och när man väl får lite tid över ska man plocka,städa,laga mat,tvätta.... och andra sysslor som måste göras. Så bloggen är väl inte högprioriterad just nu. Tyvärr kära ni. Men ibland hinner jag förhoppningsvis posta något inlägg-som nu t.ex! :)

Idag är det babyrytmik som gäller kl 13.00. Om lilla N vill sova lite till kanske jag t.om hinner fixa ihop lite lunch till mig.

Behöver rensa ogrän också på baksidan av huset. Hoppas jag hinner med det i eftermiddag. It looks like hell därbak.

Igår rullade lilla N runt från mage till rygg för första gången! Filmade det och skickade till Sweetie. Snacka om stolt pappa när han kom hem efter jobbet. Favorit i repris tänkte han och la henne på magen. Men nää, hon var inte alls slugen på att vända sig om! ;)


Cat, lilla N och jag :)! ♥

1 kommentarer

catalina

15 Oct 2011 15:22

älskar denna bilden på oss. tror den ska upp på vår fotovägg =)

ps... provat blogg.se-appen?! do it! puss & kram

Kommentera

Publiceras ej