I survived!

0kommentarer

Att träna igår gick bättre än förväntat! Det var faktiskt roligt! Vi var inte så många, 5 stycken med mig som körde passet (6 st om man räknar med hon som höll i passet). N var den enda flickan bland bebisarna. Tänk att hon redan omsvärmas av pojkar, haha!
;)
Körde hela kroppen i princip. När vi kom till rugg/axlar så kändes det verkligen hur svag man är i dessa muskler.
Ska i alla fall dit nästa vecka med tänkte jag.
Fick ju testa gratis igår, vilket kändes bra, för tänkt om man inte tyckt det varit något att ha. Då hade man betalat typ 100:- i onödan. Och så läste jag i tidningen att nästa vecka så är det fri träning på alla Motivaanläggningar. Vilket innebär att jag inte behöver betala för nästa veckas pass heller. Sweet!

Känner att jag har lite träningsvärk idag ändå, även fast det inte var så tung träning. Jag har så sjukt dålig kondis med, var nästan lite pinsamt tyckte jag, haha!

Idag blir det en vända in till stan, fixa lite småsaker bl.a som att handla mat (som vanligt). Äta bör man, annars dör man. Fast dör man det gör man ändå!

Lilla N sover nu. Annars hade jag inte suttit här och bloggat ;) Se hur länge den lilla damen vill sova idag. 

Kommentera

Publiceras ej