N sover.

3kommentarer

Säger då det. Vilket väder det varit idag. Mörkt och regning. Hösten är här! Man har knappt velat göra nångting. Men jag har ändå städat och tvättat. Vilket behövdes, korgen var nästan överfull *hoppsan*. Pratade bort typ 2 timmar med gamla klasskamrat Lo också. Kändes lite konstigt att inte åka tåg till skolan med henne mera... lite vemodigt. Tycker allt hon kan hoppa över ett år och börja när jag ska börja igen ;)!

N sover. Hade själv velat sova lite känner jag, men provade innan och av någon konstig anledning ville det sig inte....
Har en gnällig katt här också. Han tror att han vill gå ut, men när man öppnar dörren och han ser att det ösregnar så vill han inte alls gå ut. Konstigt tycker jag!

3 kommentarer

Anonym

06 Sep 2011 08:08

ja igår var det äkta fixar-hemm-väder eller filmväder.. jag jobbade o de va oxå dötrist. kunderma vill ju helst inte ge sig ut i de vädret!!

allt bra med er annars?



o visst e Lemmy såååå söt.. man dör lite :)

Anonym

06 Sep 2011 09:36

Visst är det väl trist med allt regn?!

Lotta

06 Sep 2011 22:14

Hahaha...vad söt du är =) Saknar dig också i skolan!

Kram

Kommentera

Publiceras ej