Söndagskväll...

1kommentarer

Inte bloggat på länge ser jag. Men kanske inte så konstigt. Händer inte så mycket i livet just nu. Dagarna rullar på i sin lilla takt.

Kan ju i alla fall berätta att vi (jag) nu postat alla kort till Ns lilla namngivningskalas. Stod en hel kväll och gjorde alla typ. Blev faktiskt nöjd med resultatet, enkelt och snyggt blev det.
Hyrt lokal har vi med gjort så nu ska jag bara ringa så jag kan kika på den, så man vet hur man ska duka och så när det väl är dags.

Träffade S och hennes K denna veckan. Vi gick en promenad i regn och lite blåst. Kanske därför jag drabbats av en förkylning. Igen, är det inte så typiskt. Fast promenaden var väldans trevlig. :)
Även träffat J och stora killen A. Fick våfflor- inte alls illa! *mums* Passade på att prata lite om tårtan som snällaste J ska hjälpa mig med till Ns namnkalas. För jag är verkligen urkass på sånt. Tyvärr, skulle vilja lära mig men vågar inte fixa själv för tänk om det inte skulle bli bra när man ska bjuda så många. Nää, för bli någon annangång, Kommer bli så brrrraaa! :)

Sett filmen Limitless idag iallafall. Den var bra-en sådan tablett skulle man ju få tag i! Vad man skulle bli smart (ja, jag är ju inte känd för att va så smart alltid ;) )

Ska kurra ner mig i sängen och försöka bli av med huvudvärken som drabbat mig tillsammans med förkylningen from hell. Ciao bellas!




1 kommentarer

Anonym

12 Sep 2011 08:45

krya på dig!kram!

Kommentera

Publiceras ej