Igår: Tjejkväll!

0kommentarer

Igår vankades det tjejkväll uppe hos Y. Mycket trevligt. Som vanligt blev det lite mammaprat, (när blir det inte det när alla är mammor?) en massa skratt och ätande. Min promenad hemåt blev efter 01.00. Mörkt, tyst och sjukt ensamt. Tur att det bara var cirka 10 i snabb takt att gå. Frisk luft har man väl inte dött av och lite mindre ont gjorde det i själen att gå ensam när man druckit massa rödvin hela kvällen ;)
En riktig toppenkväll, hoppas att det blir av snart igen!
 
Tänkte på en sak när jag var på systemet igår för att införskaffa vinet (som hette "Chatelle"), att innan jag fick N drack jag inte rödvin, tyckte inte ens om lukten. Efter att hon kom och man kunde dricka lite igen efter att man ammat så är det typ bara det jag dricker!? Hur kan smaklökarna och sinnet ändras så?
Visst, vitt vin funkar med, absolut, men att smutta på ett glas rött.... mums!
 

Kommentera

Publiceras ej