The Short Second Life of Bree Tanner (Twilight Saga)

3kommentarer



Så heter alltså författarinnan Stephenie Meyers nya bok i Twilight Saga -serien. Det bör dock sägas att boken är mer som en novel på 200 sidor. 
Boken handlar då om nyfödda vampyrer och speciellt Bree som man fått träffa (för er som läst böckerna) i Eclipse. Helt fantastiskt om ni frågar mig.

Nu är den då bokad! Hittade detta med som jag bara var sååå tvungen att köpa hem:

En grafisk novell av twilight, alltså tecknat. För barn men who cares! :P Jag beställer den ändå! ;)!

3 kommentarer

Lina

03 Jun 2010 17:05

Precis, who cares, de för barn är ju lättare att läsa.

Lina

03 Jun 2010 19:59

Det var inte mobbing, jag menar att jag lätt hade köpt en barnbok istället för en vanlig. De kan man ju läsa ut mycket fortare, prefekt helt enkelt.

Lina

04 Jun 2010 20:02

Visst var det en fin liten "bubbla". Det gick ju fan inte att göra den runt i Photoshop. blää för det. Och Paint sög ännu mer. Eller vänta, jag ska testa en sak och se fall det går. men det gör det säkert inte.

Kommentera

Publiceras ej