SE Xperia x10 pro

3kommentarer

SE Xperia X10 Pro





Den här telefonen vill jag ju bara så gärna ha. Och det bästa är priset. Nästan 3000:-! Perfekt.
Bara jobba lite sen förhoppningsvis har man råd med sötnosen.
Dess dimentioner är: 90 x 52 x 17 mm och väger 120 g. Inte så mycket med andra ord!

Det som kanske kan vara lite negativt är batteritiden. Som med nästintill alla nya mobiltelefoner. Taltiden är på ca ca 3,5 timme och passningstid ca 360 timmar (typ standard på dagens mobiler).

Ska klämma och känna på den i butiken och sen köpa på nätet, billigare så :)

3 kommentarer

Lina

27 May 2010 20:05

NEj för helvete C! Köp den inte om batteritiden är så kass! Min hade 7 timmar och ändå fick den laddas så gott som dagligen. Du kommer bli dum i huvudet som jag blev. Så vad du än gör, köp den inte.



Nappen har kommit förresten, så till Axl bär det av.

Mattias

09 Jun 2010 12:39

ja det är skumt, eller rätt naturligt att dessa "mobiler" drar mera ström för de är ju inte mobiler utan små datorer, en kamera, GPS och allt som finns i dagens telefoner. Nu är det svårt att hitta en som man bara kan ringa med :)

liindblaads

09 Jun 2010 13:33

ohh jag sattt och funderade på de innan med ! om men jag visste inte att det va tangentbord i den ! trodde det bara va touch ! jaa jag får nog med in och klämma och känna på de ! blev genast intresserad

Kommentera

Publiceras ej