smått bakis kan man säga

0kommentarer

fan. jag skulle ju inte dricka igår,.. men svårt å säga nej till kinga å linas puppyeyes.
så först käka vi på karlmans. jag hade bara råd med bakad potatis,för allt annat var så jävla dyrt. men den var inte så dålig! faktiskt väldigt god. och när jag väl bestämt mig för att hänga med på VIP så stack vi på förfesten. som inte var så livad,men vi tre livade upp varandra iallafall :) spelade biljard hela kvällen. och så drack vi KristallChampagne.  kostar bara typ 1600 eller så för en flaska å finns ju bara ett visst antal i sverige som släpps 1 gång/år. god var den!



sen tog vi taxi till harrys,och in på VIP. så skönt att bara gå förbi alla å upp o det lilla hörnet.
gick å skaka rumpa några gånger med. helt ok musik måste jag säga. brukar suga fetballe annars.
och lina hittade en kille som hon faktiskt tyckte var snygg, tatuerad o sånt snyggt, men han var uppenbarligen inte singel. fan. lina är ju så kräsen! värre än någon annan.

tror minsann vi hamna på kort med. får väl kolla in hemsidan i veckan :)

summasumarum av kvällen igår: JÄTTESKOJ!!
tack vare det trevliga sällskapet av mina "homies" :D

Kat Deluna feat Elephant Man ~ Whine up




inte video tyvärr. fanns ingen kod,men låten har ni här iaf :)

Kommentera

Publiceras ej