Headern...

3kommentarer

hos mig ser den ut såhär:

image177

hur ser NI den???

3 kommentarer

Maria

26 Feb 2008 15:12

jag ser inte bilderna under på ola, oscar o neo.

jag vill ha hjärtan på min =D

Cät

26 Feb 2008 16:05

oj va fint. jag trodde inte du kunde sånt med layout. jobbar du i PS eller? pusspuss

Heidi

26 Feb 2008 21:33

Hej Chrisse! Tack tack för kommentarerna =) Blir så smickrad o glad av att höra sånt =) Kul att man kan ge inspiration till någon med! hehe.
Ja det är skoj att träna tycker jag med, men har du kanske märkt =)
Nej massacran är inte för fettförbränning, utan för att bygga muskler. Är ett väldigt populärt kosttillskott, går åt som katten på marknaden nu, det är ju relativt ny produkt. Man får sån jädrans pump när man tränar och tagit en sån drink innan =)Blodådrorna bara rusar genom kroppen =)Så man orkar mycket mera på gymmet efter en sådan drink.
Nu när jag ska tävla så tänker jag hela tiden på vad jag äter. E rättså strikt med det faktiskt. Iaf
6 dagar i veckan. Sen har jag så klart en "ätardag" i veckan, då jag inte tänker på vad jag stoppar i mig, då blir det allt möjligt gott från pizza till bakelser o godis =)
Och det tar inte kroppen åt sig av om man bara gör det en gång i veckan. Blir på lördagar eller söndagar man kränger en jävla massa =) Jag brukar också annars ha svårt för det här med sötsuget annars för jag älskar gottis =) hehe. Men det finns ju tabletter mot sötsuget som hjälper en hel del faktiskt.
Ha det bra tjejen o träna hårt ;)

Kommentera

Publiceras ej