Idag Känns det!

1kommentarer

i magregionen att jag tränade igår =) var läängesen man hade träningsvärk där...
"de går över innan du gifter sig", som min mamma alltid burkade säga när jag var liten och hade ont :D
å de har hon rätt i!hoppas jag....

ska börja jobba klockan 10. som vanligt så suger det fett, men vad ska man göra. bara å bita ihop till man hittar ett annat jobb!
i vanliga fall hade jag legat å dragit mig i sängen,men eftersom jag väntade ett samtal fick jag stiga upp kvart i 8. drygt. å jag som är så trött idag. inte sovit ordentligt i natt. fan. vill bara vara ledig å sova....
ska bli så skönt med sovmorgon imorgon, då jag börjar kl 14-18.30.

å varför i hela världen kan man inte lägga upp bilder? *irriterad*

1 kommentarer

Maria

19 Feb 2008 10:33

Thohej!
JAG FICK FÖRLÄNGT PÅ MITT JOBB!! Så
nu ska jag ägna ALL kraft att hjälpa dig o få ett nytt =D

Jo, den boken vet jag ju! Hade glömt bort att den hette så.
*jag låna sen* ? ;D

hoppas dagen går fort. vi ses på gymmet sen!!
Jag har med träningsvärk i magen och i benen efter de där 65 kilona. Haha.

pussåkram

Kommentera

Publiceras ej