Mitt Träningspass Måndag =)

2kommentarer

uppvärmning: 10 minuter
övre rygg: 3x10
vader: 4x10
benpress: 4x10
rygg,breda musklerna: 4x10
framsida ben: 4x10
bröstpress(liggandes): 3x10
baksida ben: 4x10
lår(insida): 5x10
rumpa: 5x10
mage("slide"-maskin): 100 st + 40 st mag-sidmusklerna
"sidmusklerna"/rygg: 4x10

orkade mer än vad jag trodde idag. ökade lite (vikterna) på nästintill allt =)*happy,happy*
varierade vikterna idag, först lätt,sedan tyngre, lite som jag kände för. roligt å variera lite!
imorgon blir det lite mer fokus på överkroppen. =)

2 kommentarer

Caroline

18 Feb 2008 20:49

Hm, det är nog mer jag som blir impad över vilken hurtbulle du blivit!
:)
Jag är stolt för att jag inte går och lägger mig igen medans du kör värsta passet... hahahaha.
Jaa, alla är vi olika. :P

Jo, men det är bra you know! Trivs jättebra i värmland!
Hur har du det?

kramelikram

Majken.

18 Feb 2008 21:31

ååh, härligt med träning! :)
svar: jo, jag åkte nerför för första gången i mitt liv förra veckan! haha :) så trodde jag skulle bryta benen och hamna på sjukan men så blidde det inte! tur det kanske :) kram!

Kommentera

Publiceras ej