Sport å Annat

2kommentarer

jag förstår inte poängen med handboll,fotboll,hockey å sånt... OM det inte är typ VM-final. då tittar jag på fotboll. men inte annars. är ju handboll på tv nu... undra hur många stackars flickvänner som får stå ut med detta...
finns ju tjejer som gillar å glo på sånt, fine by me. bara jag slipper.. ! :D  

fått brev på posten idag... om att jag kom in på engelskakursen jag sökte.. 15 hp , 25% takt.
(sökte den efter de andra jag skrev om,ännu en impulshistoria..)
börjar nästa vecka. har inte bestämt mig till 100%. men de ska jag ju givetvis göra alldeles snart..
maria å jag sökte den,så då kan man ju plugga ihop!


snart titta på las vegas. thjoho.

image137
(vill ha denna dvd!!!)

2 kommentarer

Cheri

24 Jan 2008 21:00

Aoo :) Haha, men det är ganska nice när man drar en spellista på Ipoden och springer och rensar tankarna :)

Lina

25 Jan 2008 00:37

bara ja darling om ha gör detta rätt vill säga. asså, ska du inte skriva om Heath Ledger plötlsiga död vid 28 års ålder. karl dog ju i tisdags å du ha inte ens nämnt det..eller ha ja vatt så blind?? han va ju fan het! å nu e han död.. så tragiskt..... love ya!

Kommentera

Publiceras ej