Whats Love Got To do With It?

0kommentarer

ja de kan man ju fråga sig... det är inte mycket... känner mig lite mer normal nu än jag gjorde i morse. då var allt skitskit. ville bara sova. men efter träningspasset jag körde innan ikväll så e de någolunda ok. man fokuserar ju så mycket när man tränar, så då "hinner" man inte bli nere... då är det bara fokus,fokus,fokus! precis slängt i mig en halv tallrik fil,en knäckemacka,2 rågade msk keso med 2 persikohalvor. *love it!*  nu är jag mätt.

när jag kom hem från träningen hade jag ju tänkt å spela xbox. men de gick ju inte. sweetie hade uppenbarligen tagit med sig det hem till M & C ..suck. så nu "slöhalv-tittar" (?vilket ord de blev :P) jag på lets dance. inget man följer , är visst första avsnittet...

nehe,ska dra mig härifrån nu. pussar!

Kommentera

Publiceras ej