Att äta ett bröst.

0kommentarer

Har haft en konstig fundering som ni kanske förstår med min rubrik!
Åt en kycklingfile häromdagen. Inget märkvärdigt med det, men sen när jag satt och fikade idag ¨på jobbet så kom denna absurda tanke upp att jag faktiskt äter en annan levandes bröst. Egentligjen, hur sjukt är inte det? Tänk om människorna inte varit the biggest arten i världen, då kanske hönan knaprat på mitt grillade bröst? Oousch. Not najs.

(Jaja, ni ser, ibland så är det inte 100% normala tankar i hjärnkontoret.  :)  )

Till något helt annat!

Igår var jag å klippte mig. Har inte hunnit vänja mig riktigt vid min nya frilla än. Håret hade ju växt ut som bara den, var långt ner på halsen. Kändes skumt, ingen frisyr var det. Så igår tog jag tag i det hela och körde till min frisörska. Och hon visste precis vad hon skulle göra med mitt hår! Så sakten hoppade in i håret och kortare frisyr fick jag! Inne hos henne passade jag på att köpa en superbt bra produkt som heter "double boost". Man sprayar den i hårbottnen och fönar, sen får man schysst volym! Den är från Goldwell och för er som vil ha volym rekommenderar jag denna!


På lördag har jag öppet hus i k-hamn med mitt Mary Kay mellan 11-15 i folkets hus. VÄLKOMNA!! =)

Kommentera

Publiceras ej