Filmrecentioner.Sent jag vet.

1kommentarer

NU ska jag äntligen ta tag i och skriva om filmerna jag såg häromdagen !
Den lata sidan har varit framme IGEN...

The Dark Knight        Action 

Batman slåss ännnu en gång mot skurkarna i Gotham City.Han, tillsammans med polischefen och åklagaren samarbetar och bestämmer sig för att en gång för alla stoppa alla mafioso som finns i staden. Men ett oväntat hinder möter dem, den hämnngslöse Jokern-mannen som alltid ler.Batman kommer farligt nära gränsen för vad som är gott och vad sm är ont när han måste möta Jokern och hans galenheter.

Betyg: CCCCC 

 Några ord: Lina, jag är ledsen , men jag gillade denna filmen. Inte för att Ledger är med utan för att Christian Bale är med och han är såå snygg ;) Dessutom gillar jag ju alla coola,overklia sakerna som finns med i filmen och effekterna...


Sniper 3         Action

Tom Berenger spelar ännu en gång krypskytten Beckett. När han får i uppdrag att ta sig till Vietnam för att sätta stopp för den ledande knarkkungen så kan han inte utföra det. Just pårund av att han fått veta att mannen han ska mörda var hans bästa vän i kriget som dessutom räddade hans liv som han trott varit död i 30 år.

Betyg: C+

Någa ord:
Suck. Inte en film i min smak. För dålig i allt. Innehållet i filmen kunde väl varit bättre.... 

 

1 kommentarer

Lina

10 Jan 2009 01:45

usch nej, batman.. jag har aldrig förtått mig på dessa filmer asså.

Kommentera

Publiceras ej