Sookie Stackhouse series

1kommentarer

Ja nu har jag alltså läst ut mina kära böcker  om Edward och Bella. Deras kärlek som inte någon kan hindra. Så fint så fint. Lyckligt slut givetvis :)
Och ja de får 5+ i betyg av mig. ! (inte överraskande va?)

Så nu har jag inget att läsa. Förrän om 10-12 dagar då min nya lilla serie i en fin box kommer "True blood" aka Sookie Stackhouse series.



Det allra värsta med det hela är att det är pocket böcker. Fanns inte i hårdpapp. *snyft* Så jag får ävl vara extra rädd om dessa kära små ägodelar. Denna box var inte lika dyr som Twiligt historien men ändå är det 7 böcker. Va skoj ja ska ha! :)
Sen när jag väl fått hem så kommer det säkert i hårdpapp. Kollade tom på amazon.com,men fanns inte i hård baksida där heller, men det skulle inte förvåna mig om den kommer snart. Då säljer jag den i pocket. Hatar egentligen pocket,blir fördärvade så lätt men vad ska man göra när nöden inte har någon lag... ?

Snart i vilket fall e de helg! Östersjö festivalen är här (ännu en gång) och det innbär ju festligheter! Hoppas bara på bra väder så man kan vara utomhus.


1 kommentarer

Lina

16 Jul 2009 13:10

Hehehe du köper ju böcker som en annan köper film boxar. Du ser! det e ett mega beroende. Och så snyggt det blir i hyllan.

Kommentera

Publiceras ej