Semester vecka 2

1kommentarer

= sista veckan...känns tungt redan när man tänker på att man ska till jobbet igen nästa vecka. Ska passa på att njuta av denna veckan så mycket som möjligt. Så idag ska vi till kristianstad och shoppa liiiiite och imorgon bär det av till gotland.  Har va´rit där en gång och det var typ när jag var 7-8 år- så med andra ord kommer man inte ihåg jättemycket.
Givetvis blir det med hojen då det är sjukt mycket billigare transportmedel.

Mina utslag i ansiktet är itne borta än- snacka om att man känner sig ful. Bara man har en finne tycker jag att man ser hemsk ut och detta är oerhört mycket värre. Är bara på höger sida med. Kan täcka lite med luggen iallafall.

sjukt roliga tider !

Ska nu göra det sista innan man åker iväg.

Puss mina goingar!

1 kommentarer

Lina

29 Jun 2009 14:13

Chrisse lilla vän, kan trösta dig med att du inte är ensam när det kommer till det där utslagen. Jag ha me bränt hela nyllet och bröstet. Så vi ser nog lika dumma ut.

Ja, de gamla tiderna.. de saknar man.

Kommentera

Publiceras ej