Vampires all over again.

1kommentarer

Idag har jag hunnit med att hämta hem mitt kära paket från www.gymgrossisten.se Hämtade det i lilla butiken här ute i buschen :D Jisses säger jag bara, vad mycket folk det var därinne, hittade en liiiten pakering till min bil. Undrar om det kanske var löning för pensionärerna idag tro?
Proppat, folk överralt där inne!

Kommer efter en stund hem öppnar mitt paket. I vanlig ordning stämmer innehållet. De är bra och snabba på att skicka ut sina varor.
Skickade efter förljande saker:
Meal Pro Regular Jordgubb (måltidsersättningspulver- Supergod!)
Whey-80 naturell (proteinpulver,helt ok)
Star bars banan smak. (låg kalori och GI-mums!)
Smartshake. Är en sådan man skruvar av botten på och kan ha dagsrason av pulver utan att behöva blanda i förväg..(vätskan får ju givetvis vara i flaskan)
Allt från deras eget märke Star Nutrition.



Igår kunde jag bara inte låta bli att beställa böcker från www.Adlibris.se.
Suktat efter dessa böcker flera månader nu. Hoppas de kommer nästa vecka.

  

Boken T.V är ett uppslagsverk på alla roliga saker. vampyrer,varulvar osv.
Boken T.H är en bok som handlar om vampyrer helt enkelt.
Båda böcker är på engelska, då det inte finns i närheten så bra böcker att beställa i Sverige. Vill ha dem nu!!
Jag vet. Jag är galen. Men det kan inte hjälpas :D

1 kommentarer

Lina

21 Jan 2010 19:44

Men herre min vampyrs skapare sån nörd du blivit!

Kommentera

Publiceras ej