Mat,nagellack och plugg!

1kommentarer

Blev idag inbjuden på middag hos L. Hennes S fick ett ryck och ställde till med storkok. Blev någon fläskfile med paprika, chili pch tomatpure å sånt. Mycket gott, tror faktiskt jag ska laga det nångång! Sen blev det tigerpudding till efterrätt. mums! Körde hem tidigt och kastade mig över anatomin och skelettet. Åh. Jag får magsår. Det är så mycket till provet, livrädd inför torsdag, domedagen.

Hann måla naglarna innan idag, ett mirakel känns som, man knappt hinner pyssla om sig själv nuförtiden. De blev coolt rosa och färgen är en favorit hos mig!

Bild från: lenitaelvin.com

(Inte riktigt i denna nyans som bilden....)

Jag tror att jag skulle kunna bli nominerad till ett pris i "snällaste-flickvän-priset" Körde hem 2 apfulla karlar igår och körde in karlarna + en vän till dem in till stan idag. Blinded Colony kör en konsert ikväll i stan. Hoppas konserten är bra!
Och har dessutom plockat undan ölburkarna då det tenderar till att lukta billig fylla i hela huset som gör mig illamåendes...

Nu är det dags att göra sig hemmastadd i sängen och slöglo på tv. Det är jag värd! :)

1 kommentarer

Cat

29 Nov 2010 22:53

Miss you

Kommentera

Publiceras ej