Brev i brevlådan!

1kommentarer

Det var igår, när jag hämtade posten så ser jag ett vadderat kuvert med en handstil jag känner igen men som jag inte till 100% kan placera....
Skyndar mig in och öppnar och hittar ett brev från den finaste vännen Cat :)
Blev så glad, det är inte ofta man får mer än räkningar i den där lådfan, eller reklam men de där raderna i brevet färgyllde hela dagen sen, tack igen Cat! :D
Hon hade t o m köpt en lite present som jag faktiskt tänker hålla hemlig. Alla behöver ju inte veta allt, right ?;)



Sen på kvällen igår så var vi på After Work på hotellet. Helt ok mat och jag höll mig till cola då jag var chaffis. Var där med några av Sweeties arbetskamrater och deras respektive.
Hängde med ett par hem och började kika på en film som vi inte hann se klart då vi var så trötta och jag passade såklart på att kela med deras lilla långhårschihuahua Malte. Så sjuuukt söt!
Vill också ha en!!


En grand danois å en chihuaha. Big different kan man säga ;)!


1 kommentarer

Lina

23 Oct 2010 16:58

VA FICK DU?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?

Kommentera

Publiceras ej