Mössa?

2kommentarer

Tycker att pälsdetaljer på saker är snyggt, men självklart ska det inte vara äkta då djuren lider!!
Har spanat in en mössa på nelly.com. Vet inte hur jag skulle se ut i den men den ser riiiktigt skön ut, jag som är sjuk och allt skulle behöva den ;)

 

 

 

 

 

Mössor är aaaaalltid svårt, men sen när den där kalla vintern kommer så är det nästan lite hysteri tycker jag, man fryser och så tar man första bästa när man egentligen inte är riktigt nöjd.....
Denna är cool tycker jag iaf!




Använder ni mössa eller ni har öronmuff, bandband, basker....? Eller inget alls kanske?

2 kommentarer

Lina

18 Oct 2010 17:34

Den med dödskallen vill jag så bara ha!!!!

Lina

19 Oct 2010 08:35

Ja men du vet, hon ska ju ge det till misse, för han badar ett par gånger per år.

Kommentera

Publiceras ej