The end of 2011 is just around the corner

1kommentarer

Snart är detta året tilländo.
Julen kom och gick. Julen spenderades här hemma och sedan juldag hos mina päron. :)
Fick dock ingen riktig julkänsla i år. Men vad gör väl det.

Min flicka sover. Funderar på att fortsätta mitt miniprojekt på den där gåvan tomten gav mig i år. Symaskinen. Köpte billigt tyg igår för att kunna kladda med. Hos han som typ aldrig har öppet. Har öppet när han känner för det typ.
Han luktade a LOT of alkohol när jag å O gick in. Men men, tyget va billigt.
Han berätta att om vi ville se mer tyger så fanns det där uppe. Men att vi då fick gå upp med ficklampa (!!) för det inte finns lampor i taket. Sjysst affär kan man ju tycka. Eller inte.

Min underbara flicka med en skymt av mormor bjuder jag på idag. Iförd mammas mössa :)

1 kommentarer

Lina

30 Dec 2011 01:58

Första gången mamsen är med på bild =)

Kommentera

Publiceras ej