Båstad imorgon!

1kommentarer

Imorgon beger vi oss till Båstad tillsammans med Os chef och fru + deras 2 barn. Karlarna ska jobba och jag och frun och barnen får väl roa oss på något sätt under dagen! ;) Ska bli roligt att se en annan stad, speciellt när det är tennisvecka (swedish open) vilket innebär massa folk. Mitt intresse för tennis är likamed NOLL, men kanske har man tur och få se en kändis eller två! :)



Bo på hotell ska vi med, Torekov hotell, fint verkar de vara!
Hade jag haft råd hade jag bokat ett besök på spat....

Åker runt 06.00 imorgon så vi får hoppas att N sover gott inatt så mamma också kan få sova. Hon har varit orolig senaste dagarna,stackaren, p.g.a. magen.

1 kommentarer

Lina

16 Jul 2011 23:45

Och om du ser en kändis så hoppas jag verkligen att du har kameran i beredskap!

Kommentera

Publiceras ej