Jag vet inte....

3kommentarer

I morse vaknade jag på strålande humör, men det humöret sjönk som en sten i havet. Skulle ju hänga med en läkare idag. Han var inte otrevlig, absolut inte men han gick snabbt som bara den när han skulle göra något, så en annan hängde inte med. En kollega sa t.o.m på skämt att han skulle vänta på den gravida kvinnan...
Dessutom sa han inte ett ord till mig. Kräver inte mycket, men när man försöker att intressera sig kan man väl vara lite artig och ta sig tid...? Var inte många patienter heller idag. Kände mig inte så välkommen kan man ju kort säga. När jag ställde frågor så verkade han inte speciellt intresserad av att lyssna på dem utan mest tänkte han på att diktera så fort han bara kunde eller fixa med annat... lite trist. What to do liksom. Var med en stund, sen efter fikat gick jag till min kära dator och skrev lite journaler :).

Handlat har jag hunnit med också. Ojoj, vad folk det var i affären! Märks att lönen har kommit.
Vet knappt vad jag fick hem. Allt på min lista följde med hem och billigt blev det inte. När man stoppat in allt där det ska vara undrar man vad man köpte och vart det tog vägen för man märker knappt någon skillnad, haha!
Någon mer som har detta problem? Dessutom, någon som har bra (billig) veckomatsförslag? Är så innerligen trött på all form av mat. Man måste ju laga mat som räcker till 2 matlådor när det är arbetsveckor.



3 kommentarer

Ronja

25 Mar 2011 16:24

åå Jag känner igen det där med läkare, jag ogillar faktiskt läkare.. Stackas dej som fick en sån läkare.. Tänker på dig vännen, du är bra! :)



Stoor kraam

Lina

25 Mar 2011 19:01

Jag är inte förvånad, de tror nämligen att de är bättre än alla andra och du ska se att han antagligen behandla sjuksköterskor och undersköterskor på samma sätt. Säkert snubbens om ska operera mig, för han verkade vara lite svår att ha och göra med..

Lina

27 Mar 2011 18:59

Christina, du ska få höra skvallret. Jag kan berätta det på fredag när vi ska ses och kränga marängsviss och glo film.

Kommentera

Publiceras ej