Nytt år, 2012!

0kommentarer

Hemma och har ont i kroppen och illamående. Mina älsklingar är iväg och firar pluttans farfar. Oj, vad jag saknar dem! Första gången de är iväg ensamma. :) ♥

Jul och nyår har passerat. Och snabbt har det gått. Jisses!
Julen var fin, här hemma på julafton och sedan hos mamma och pappa på juldagen. Fick en symaskin av "tomten"- *superglad!* Och fick en gjutjärnsgryta av mina föräldrar. Så väldigt fin.

Nyår spenderades i Kkrona med A och C hos As föräldrar. Mycket trevligt! :)

Annars händer det inte så mycket. Dagarna rullar vidare, N är snart 7 månader. Vilket innebär att jag blir ett år äldre. usch. :)

Ska fortsätta att glo på tv och försöka få i mig någon form av vätska. Börjar må lite bättre. Se hur länge det varar. Inget roligt att spy, den saken är säker!

Kommentera

Publiceras ej