Funderingar istället för plugg... :)

0kommentarer

 
Har verkligen inte lust med det, inte ett dugg. Istället surfar jag på youtube och lyssnar på musik och glor videos. När man hör dansvänliga låtar så blir man alltid sugen på fest, sommar och goa drinkar :) Vart tog sommaren vägen? Kom,gick och hösten tog sitt grepp om Sverige ännu en gång. En fördel kanske det finns med årstiden som är här - jag får ta fram mina ursköna kängor igen! :D Köpta på ellos.se. Minns att det var en ren chansning och vilken fullträff för typ 2 år sen. Älskar dem :)
 
En grej jag tänker på ibland, typ på morgonen när man ska klä på sig är hur andra uppfattar ens klädval. Ibland när man t.ex. är och handlar och har N med sig så känns det ibland som att man får konstiga blickar på sig bara för att man har kläder som inte är "mammafierade". Förstår ni? Alltså, att jag en dag valde kjol och min lite "tuffare" jacka till vanliga sneakers. Måste man tappa "sin egna stil" för att man blivit mamma? Och bara ha blåjeans och enfärgad topp? Älskar att blanda stil på det jag har på mig. En dag kjol, en dag jeans och en annan dag skrikrosa topp. Kanske matchat med nitarmband en dag och kanske andra dagen ha lite "sötare" stil. Helt beroende på vilket humör jag är på när jag vaknar. Ska man välja bort sådant för att man är förälder? Och för att man börjar närma sig 30?
 

Kommentera

Publiceras ej