Call of Duty IIII...

0kommentarer

har min sweetie blivit helt besatt ..han köpte ju ett styck Xbox 360 elite i fredags, å nu gör han inget annat än å spelar... knäppis :)
jag får roa mig mig att sitta här vid datorn , haha !

catalina var här å underhöll mig en stund igår... vi åt lite pizza å tittade på tv typ. sen var de pirates filmen nr 3 som gällde.. typiskt att man jobbar å så... så vi har ju inte setts så mkt tyvärr... se om jag får cash så man kan åka upp till luleå när lilla damen fyller år... *Hoppas,hoppas*
fast jag kommer väl dö på vägen. eller komma vilse. har bara flygit en gång. å det var ju bara mellan sthlm-ronneby. ...

jag,kinga å lina var ju på vip:en juldagen. så här glada var vi då: HAPPY
(klicka på länken.bilden ville inte vara med i min blogg...)

söndagar är verkligen en sån dag då man ska göra allt tråkigt som städa och tvätta. fast de vette tusan om de blir något städande idag, ola kommer sitta vid Xbox hela dagen... han å benny skulle visst leka idag.. å då blir det verkligen inget vettigt gjort!!! fast jag har varit duktig å lagt in en tvätt iaf... 1-2 kvar... hela krogen var ju helt full, så de e väl på tiden att man tar tag i de...

frukostdax!

Kommentera

Publiceras ej