~Piece of Me~

0kommentarer

eftersom bloggen var dum å inte ville publicera igår, så slänger jag in de jag skrev igår idag,tisdag:

puh, vad jag är mätt nu. vi käka strimlat nötkött med grönsaksblandning (paprika,purjulök,rödlök,morot,broccoli) å sen slängde jag i sån här färdig sås som finnes på thaimat hyllan, garlic/ouster sås. till detta blev de pasta. *mums*!

min lediga  idag... vakna av att min telefon ringde. kinga som undra om jag skulle på box ikväll.,, men de skulle jag ju inte...  efter en stunds grubblande steg jag upp, å sätter på datorn. kan inte leva utan den på när jag e hemma. man vet ju aldrig vad som händer.. :) igår bad älsklingen mig (om jag hade tid å så) å försöka rensa garderoberna. sååå mkt kläder man inte andvänder. så jag drog ut ALLT han hade i sin *alot* å kan säga att de var inte mkt jag stoppa in igen... den störstaste högen på golvet.. :) men nu är den borta. en hel sopsäck full!
gick här å plocka lite, käka lite frukost, bestående av 2 julskinkemackor å en kopp varm chokla'. :P

har sökt 2 jobb med idag. ett i ronneby, ska visst öppna en ny butik där.. å sen fanns de ett på sats i k-krona. som instruktör. visst jag har inte någon utbilding, men om de tycker att man passar så fixar de utbildning. å hur kul hade inte det varit, så säga ?? :) jag skulle verkligen kunna tänka mig å leda pass, om jag bara fick en chans å lära mig HUR å VAD man ska tänka på.... få in en fot lixom.. :) vill ju jobba med människor, å träningen har ju blivit mer å mer en del av mitt liv. visst, man kommer ner i svackor (men vem gör inte det) men då får man ta den smällen, å ge järnet när man får lusten tillbaka!
å idag hade jag lusten inne. blev en cykeltur in till stan, så när man kom fram til gymmet behövde man inte värma upp! eftersom jag hade gott om tid, körde jag helkropps-träning.  Feeling good! :D å en stund på löpbandet,lite snabb promenix...

          

idag är det den andra veckodagen,tisdag... sitter med frukosten uppdukat, musli/fil å en macka, samma visa som igår, med julskinka.. hehe...
jobbdag med...börjar kl 10.00. *vill inte* sen blir de yoga efter jobbet... :)

äta nu, sen göra mig iordning,skynda,skynda!!

Kommentera

Publiceras ej