Shopping!

1kommentarer

varit i karlskrona med maria idag... vi bestämde oss för att åka dit å ha en riktig heldag för ett tag sen, då bestående av shopping (nähä ;) ) å nån matpaus...
börjar dagen med litet mål på McD. *gott*  sen var vi laddade inför den tuffa uppgiften att prova(titta på kläder dagen lång...  :D jag hittade lite på HM ( den som inte hittar något där asså....skulle bli impad! ) blev tillslut 1 topp, knallrosa med döskalletryck, å ett lila linne, å sen en grå långärmad tröja m döskalle/stjärntryck. supermjuk..!
 
å sen en Bh å matchande trosa m snoopy tryck *cute*
maria hittade ALOT... hehe... massa toppar å linnen...   hon va happy sen :)
efter HM besöket vandrade vi vidare, jag var tvungen å hitta en klänning/lång tunika som jag kan ha på nyår... hittade en som var rätt snygg på Gina Tricot, men ville kolla runt lite innan jag bestämde mig... å jisses äger jag bara när vi kom in på Vero Moda. SÅ LÅNG KÖ till provrummet! skulle ju testa 4 klänningar... hittade en som va så fin, men sen var de ju givetvis så att det var ett litet,litet "fel" med den. blev lite knas under bysten..så typiskt...! hade retat ihjäl mig på det om jag köpt den...
tillslut bestämde vi oss för att än en gång gå tillbaka till Ginan... å så blev det den svarta tunikan med knappar som jag tog tillslut... :)  så ska bara införskaffa ett par snygga bomullsstrumpbyxor ...typ gråa å ha till...
va tillbaka i karlshamn vid 18.30.... trötta som bara den.. e ju jobbigt å shoppa! :P

julen har ju passerat med. blev julfirande hos pappa å mamma, å sen sent på eftermiddagen körde vi till olas pappa å sambon... å efter de en liten runda till camilla å mats...

å snart e de nyår. fatta vad tiden går fort... känns som om man inte hunnit med de man vill.. får ta igen nästa år,hehe....

skulle letat efter en Ipod med .. ville ju ha det i julklapp av älsklingen,,, vi sa ju det att de e ju bättre å köpa på mellandagsrean,billigare...så sa han att om jag hittar någon så betalar han den sen...  men inte hittade jag någon för det. typiskt!! ska kolla runt på nätet...

va ute igår med. vipen jue. riktigt trevligt! :D spelade biljard på förfesten å så.  å vilken lägenhet... inte riktigt jag asså... krilstallkronor i alla rum, å typ fina gamla möbler..fontän i hallen...  å eftersom det var juldagen så fikc man vara på vipen senast kl 22.00. tidigt som fan.... så efter några timmar var jag sååå trött... jag å lina stack å köpte mat på bönan ( blev en kycklingsallad ) å sen gick jag till benny/maria där ola var å så blev de nana kudden... :)

nu e de tedax.
image69

1 kommentarer

Maria

27 Dec 2007 20:54

aaah mycket shopping blev det. hade min nya randiga (neehee) gråa, med dragkedja på mig idag. Sååå skön!
Skönt att träna idag. Få fart på julfläsket lite. *Asg*

Kommentera

Publiceras ej