Nu Jädrar!

2kommentarer

jag ska ta mig i fan hitta ett nytt jobb nu. igår var jag duktig som tusan, registrerade CV på sex olika sidor....de ni! skickade iväg tre ansökningar om jobb med. se om man kan få svar från någon med... :) känner mig rätt nöjd faktiskt!

varit hos mina älskade föräldrar idag, skulle åkt ner igår,men jobbade ju så dumt då (15-18) så de sket sig. så körde upp idag, blev bjuden på pappas supergoa fläskpannkaka :P . innan jag körde dit RÅKADE jag köra in till lilla O-town...började rundan inne på Lindex,där jag köpte 2 ansiktsmasker (överraska snutten hemma,han älskar å ha sånt i ansiktet :D ) å in på Maxi å titta lite...blev bara lite kattsand, å en mörkchoklad kaka (85%) till pappa som farsdagspresent....bättre sent än aldrig! hihi. efter detta blev det Idoffs å Lizzo,som faktiskt riktigt sjysst utbud på kläder, så passar alltid på å kika en runda i de affärerna medan man har vägarna förbi.... hittade endel på idoffs,men inte så mkt cash nu,så drog vidare...å inne på Lizzo hittade jag två topp/tunikor för 99,50. som hittat! en svart å en rosa blev det..slänger in bilder sen.. :) åh hittade så fina toppar därinne,lär bli fler rundor in där ...
å snygga stövletter.... *drömmer*

har tränat idag med. fokuserade på rygg å armar. blev lite mage också.. kände att de behövdes! efter helgens frossande med chips å godis..fyfy.. :P


2 kommentarer

Maria

13 Nov 2007 20:29

Ojoj! Duktig du är vännen! Hoppas det ger utdelning på jobbfronten snart! pusspuss

cat

14 Nov 2007 14:41

tja.. gu va skoj att du söker nytt jobb nu.. något som du kommer trivas på bättre än det du har nu.. =)

så ola gillar ansiktsmasker.. mobba han lite från mig då.. som försmak på vad som komma skall i jul =) hihih....

pusss i miss you

Kommentera

Publiceras ej