qazwsxedcrfvtgbyhnumjik,opl.ö

0kommentarer

*ops* kom bara inte på en bra överskrift..  :D
lördag idag. blir en lugn kväll, känner inte för arr hitta på något som är alldeles FÖR ansträngande... har jobbat idag. var inte så jobbigt, men är ändå slut i huvudet typ... blir väl å se på t hela kvällen , haha.är ju den hära " familjen är värre" med ben stiller på tv ikväll. han e ju så rolig :)

maria å moi  var för en gångs skull på gymmet tillsammans igår... ja körde lite rump-ben-lår övningar å sen lite snabb gång... så idag har jag lite ont på skinkmusklerna, HAHA :Dint lätt å säta sig ner kan jag meddela. men någongång ska de väl släppa I hope...

annars har jag å ola röjt undan allt som var framme här hemma, dammsugit å så... med andra ord städat. så trååkigt, men nu när man är klar e de skönt. känner mig bara trött,orkeslös å allt känns som vanligt hopplöst...
så jobbigt när allt känns skit, man vill bara krypa under täcket å gråta tills man somnar,,
(jag är sånhär ibland ...)

oscar (ena kisen här hemma) å jag hade världens mysigaste alldeles nyss. han är oftast på sin vakt, lite sådär spänd hela tiden, inte speciellt kelen heller för den delen, men så tar jag upp han i famnen,skulle bara mysa lite...släpper ner han å så kommer han å bara kurrar ihop sig i knät på mig..så sööt!                          

Kommentera

Publiceras ej