woahhh,,,

1kommentarer

jävlar, I'm old. ja iallfall om man ska tro vuxenpoäng.com . fick 19.8 poäng... min egentliga ålder ska visst vara 34.9
ja jo tjena lixom. :)

å nu är jag ensam... :( sweetie är ju påväg till södertälje. nån kurs för jobbet. kommer inte hem förrän fredag kväll!! å jag som känner mig så ensam å övergiven redan :) *älskar dig*

var hos hans farmor vega innan idag, (olas ena farbror fyllde snart år som jag aldrig kommer ihåg vad han heter :P) käka smörgåstårta å kakor . fyfy. men gott var de ! :D jädra marängtårta... duktigt av mig att jag kunde motstå å ta en andra gång.... 
 
å efter  att jag släppt av ola så hämta jag maria,in till gymmet å körde en stunds snabb gång/jogging...

sen prata jag en stund med mamma å efter det fasta jag här.... :D

1 kommentarer

cat

26 Nov 2007 09:51

hey daaarling...

fan så gott m marängtårta. jag ska skicka ett skitgott recept till dig på chokladmuffins med marabou i =) är i skolan nu.. det var länge sen jag var här så tidigt... men ja e sjuuukt trött!!!! =( puss å kram

Kommentera

Publiceras ej