Gott å Blandat

1kommentarer

först ska jag redovisa kvinnlighetstest- resultat: ynka 211 poäng.
trodde ta mig fan jag skulle komma lite högre upp, men ikke... haha, spela roll ;)

å iochmed att jag haft thevoicetv på hela dagen har man hunnit höra bra låtar, nya å gamla.
men här kommer 3 låtar jag gillar lite lite mer just nu....

Kanye West feat T-pain ~ Good Life
Nichole Scherzinger ~ Baby Love
Chris Brown ~ Wall to Wall

en annan låt som man inte vet riktigt hur man ska placera, låten är bra, men videon... ja man ser ju att hon är desperat behov av uppmärksamhet..nu vet ni säkert vem jag snackar om, nämligen miss..

Britney Spears ~ Gimme More


(kolla in å bedöm själva vettja-....)

är ju en massa skriverier om detta fruntimmer right now. rätt svårt å undvika att åtminstone nämna...vad tror ni? blir det en fet comeback, eller kommer hon sunka ännu längre ner? tell me!!

1 kommentarer

Maria

13 Oct 2007 16:39

Jag skrapade ihop 230 poäng jag :)

Kommentera

Publiceras ej