LovelyStar

0kommentarer

jobbat idag.. de var stressigt värre. mycket å göra. men nu e jag hemma, sitter här vid datorn,dricker bravo-juice. :)
(apelsin,äpple & mandarin)
blev en jädra massa krängande igår. godis,chips,läsk... sen var man helt uppjäst i magen..


men gott var det! :D

å medan man åt detta kom jag å tänka på att jag vill ha den här dansmattan man kan få om man samlar 8ean koder från olw snacks... vilken kampanj,först kränga chips till oändlighet,SEN dansa av allt fettet... ! se hur många de lyckas ge bort ...(fast man får betala porta å så 59:- men de kan de väl vara värt?) ge från mig era koder,tack! :P

är bättre idag från förkylningen,känner mig seg, men tror, eller hoppas att jag snart kan bli frisk snart.
så drygt att vara sjuk, ont i öron/näsa/hals. bläääää !






Kommentera

Publiceras ej