LovelyStar

1kommentarer

God morgon alla sköningar ;)

snart e de dax å dra till jobbet....sitter å avnjuter en kopp te efter frukosten ( jag vet att man ska ha de TILL frukosten, men ja har väldigt svårt å dricka samtidigt som jag intar mat) med tropisk smak. god som tusan :)

ska ta å träna lite idag. känner mig helt...förslappad. dumma förkylning som hindrar mig...!! blir yoga å kanske lite step. får la se vad ja orkar med..

å imogon,mina damer å herrar ska jag gå å klippa mig. strunar i om jag blir fattigast i världen, måste göra något åt de,var så längesen jag klippte mig så de e nästan svårt å kamma ut det. å håret är i sånthär mellanläge typ,över axellängd, men inte långt, utan mest risigt å tunt. har många men fina strån,så jag kan ju drömma om långt,böljande hår a la beyonce.... så de kommer bli kortare jag har tänkt, är ju inne med kort hår, så man inte blir helt off när man går ut ur salongen. fan, vad skönt det ska bli..få en frisyr igen... !

fixa det sista nu innan jag ska till jobbet,suck.....

image28 
(ungefär såhär trött känne jag mig....)

1 kommentarer

johanna

16 Oct 2007 18:18

halloj... gjorde ditt kvinnlighets test du hade här på din sida..=) va ju bara tvungen=) fick mer än dig=) 286=) jag va väldigt kvinnlig=) hahah.. eller hur=) ha de kanon.. träna lugnt=) kram

Kommentera

Publiceras ej