sjukling...

1kommentarer

ja de e jag...har ont i huvudet, kroppen å känner mig konstig i magen ... igår hade jag skitont,men idag är det bättre.. så igår gick jag hrm från jobbet. had ont så jg knppt kunde andas, å illamående som bara den...
så e hemma idag med,får se om jag jobbar imorgon...

chefen ringde moi vid 9.00 i morse. fråga varför jag inte var på jobbet(!) men hallå lixom, sjukamälde mig igår... han fråga varför jag inte hade hört av mig å sagt om jag skulle jobba elr inte. jag sa som de var, hade inte tänkt på de igår, hade ju så ont.. å då säger han att jaha ja du måste höra av dig, för nu har det kört ihop sig lite grann (lite.tänkte jag, så fort jag blir sjuk e de värsta paniken, han har ju ingen personal som han kan sätta in i chaken när de krisar. suck. måste ta å lära upp någon  mer!!! blir så förbannad)  sen sa han att jag skulle krya på mig, å höra av mig ikväll... visst jag kan fatta att han måste veta, men jag tänkte inte på de... å behöver inte låta så förbannd heller. får man ju inte alls dåligt samvete...
 
så idag har jag legat i sängen hela dagen, sovit, suttit vid datorn.. tittat lite på televisionen.

å både mamma å pappa har ringt till mig. varit oroliga eftersom jag hade så ont i min mage. både pappa å min bror har ju haft probs med deras i form av magkattar som senare blev blödande magsår... så pappa tyckte verkligen jag skulle kontakta läkare, men nu känns de ok. inte helt 100% ... svårt å äta- kanske bara e hungerskänslan..? får se om de inte släpper helt så kanske de blir läkarbesök...do not like 2 gå till herr doktor. men vem gör det å andra sidan...?

se om man e frisk till lördag med. e ju fest nere på älsklingens jobb. 70-års jubileum... vill gå! jeppsons arbetare från ronneby å karlskrona kommer ner hit så de blir en massa folk. skoj! :D

ska ta å läsa lite nyheter nu. puss!

1 kommentarer

cat

26 Oct 2007 12:51

kanske en mini-chriss på g? ohhh så skoj, då blir jag gudmor =)

Kommentera

Publiceras ej