Dessa Telefonförsäljare..

1kommentarer

ringde en nyss å ville sälja kalsonger till ola, och iom att jag svara tyckte han att jag skulle beställa. för det första HATAR jag när de ringer 20.30 till en om något så onödigt. visst det är ett jobb, men so f*'*** what lixom??
för den andra kan väl inte jag bestämma om ola vill ha kallingar eller inte... tänk om han inte vill de?
å sen ska man ringa å hålla på å få tag i det där företaget så man inte får hem fler kalsonger eller vad det nu är man råkar ut för... 

 
sitter här å laddar ner musik till mobilen... =) hitta en skiva som heter "now dance-2008"
och fick även hem en som heter "bluecitydancemix vol1". fast jag tror inte det är en skiva utan en som sutti å blandat lite olika artiser på en skiva... bra verkar den! båda är iallafall trance/dance/techno. =)
blivit att man lyssnar mer å mer på sånt, innan var det bara hiphop å rnb, försöker vidga mina vyer lite, hhehe.
snart lyssnar man väl på rock frivilligt med.*flin* fast måste säga att jag diggar metallica å sån musik. nickelback e med bra.

ska in i duschen å sen krypa ner i sängen min. vila lite ;)

1 kommentarer

Heidi

03 Apr 2008 21:40

hehe..Naaww tack tjejen! Söt du är! Blir så glad av dina fina kommentarer =) Tack tack, ja jag hade en bra födelsedag..eller nja, lite iaf. Fick ju inte äta tårtan och bakelserna jag hade gjort till mitt kalas.. =/ Bara sitta där o dregla när de andra mumsade i sig =) haha..Men men snart är det jag som sitter o mumsar på godsaker!! =) Ska ju tävla nu på lördag! Åker till västerås imorn. Kommer hem på söndag kväll. Så jag hoppas med att det ska gå bra. Lycka till med träningen! =) Kram / Heidi

Kommentera

Publiceras ej