En Paus!

1kommentarer


och det är en välbehövlig sådan. är så trött. jobbat å ska ju som sagt fortsätta med det 15-18.
1,5 timmes rast. lite knasigt, men skönt att kunna köra hem på rasten , för inte tänker jag vara kvar på jobbet så länge! no way lixom...

försöker att inte stressa ner maten, men kan nästan inte låta bli. är det inte typiskt?
har rostat lite mackor, inte så bra jag vet, men var sååå sugen på de ;)

hoppas att vädret blir lika  fint i morgon ,då blir det en tur med motorcykeln efter jobbet.mysigt.
finns knappt något som är bättre än våren och sommaren. det är varmt och gott väder, man kan sitta ute och lyssna på fåglarna om man vill, eller grilla å ta en pilsner! =) gott gott.


vafööö ska man jobba helg? kan nån svara på det? antagligen inte.eller får man såntdär dumt svar
 som " ja men man tjänar pengar" mhm, och? jag skulle föredra att vara ledig som alla andra mina kompisar på helgen.men men.. uppenbarligen kan man inte få allt.


ska lägga mig på soffan och vila min ajiga rygg.

oj,vad är gnällig ja är. *sorry* =)
see ya later,babes.

//chrisse

1 kommentarer

Maria

19 Apr 2008 15:22

Man får lov att gnälla!
Nu har jag o Maria varit ute o gått i typ två timmar. Skönt väder! Och mycket kort har jag tagit så nu ska jag lägga upp dom på bloggen. Önskar att jag hade det där programmet som du har, kanske vi kan lägga över det på nåt sätt? Eller du får visa hur jag kan ladda hem det. Hmm.. Du får lära mig! :)

PUsspuss!

Kommentera

Publiceras ej