Exited!

0kommentarer


hihi! nu är det gjort. tagit mitt första lån i livet (förrutom csn då...). känns som om man borde få iaf 1 vuxenpoäng för det ;)
så jag hoppas på att mina saker från M.K kommer hem snart, så man kan börja! bara kliar i fingrarna på att få öppna paketen, och lukta på dem! blir nästan som en liten julafton *L*

annars idag har man inte gjort många knop. mest väntat på att få tag i min "bankkvinna" å så har man surfat på nätet och läst i en mari jungstedt bok. (kommer inte på vad den heter)

varit och gått en långpromenad med stavarna jag fick av maria i födelsedagspresent och som för övrigt gjorde mig sällskap :) trevligt så trevligt vi hade, i solskenet. varma i kläderna blev vi allt. jobbigare än man tror att gå med stavar, får igång överkroppen på ett annat sätt. bara positivt!
varit en riktig latmask på senast,skäms nästan. inte varit på gymmet på lääänge. fy mig. hade inte någon lust idag heller, men hoppas den infinner sig på onsdag, då man är ledig! alltid trevligt. ska klippa mig,så man är fin på kvällen när man ska till johanna å grilla :)

ska se om sweetie är klar med duschandes snart, annars är det inte något varmvatten kvar... suck.
å det är INTE kul å duscha i kallt vatten *brrr* ..

Kommentera

Publiceras ej