*Gääääääsp*

1kommentarer


ojoj, vad det var segt att stiga upp idag. är så sjukt trött....
å kallt är det med, å då vill man ju bara ligga kvar å sova vidare, inte upp å jobba.
är ledig imorgon igen, sen jobbar jag ända till söndag.(!)

var inne igår på Bth hemsida, se när sista ansökningsdagen var på CMD programmet jag sökt. å det visade sig att de inte är förrän den 15 maj!! får man ju vänta ännu längre innan man får veta om man får komma på intersvju å så. SUCK å dubbelsuck. vill veta nuuuuuu...

ahhh, tar verkligen imot att äta fruskot. men om man inte gör det nu vet man att man är jättehungrig sen, och det är ju inte så bra, då man inte har rast förrän kl 11.00.

ska ta ett ryck å skynda mig en aning. see ya!!


/chrisse

1 kommentarer

Maria

15 Apr 2008 07:54

Jag har varit så seg dessa två mornar när jag har gått upp så det ska bli skönt att ligga o dra sig en stund imorgon =)
Vi hörs kanske ikväll så jag får höra allt om igår!
Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej