God Förmiddag Everyhopa!

0kommentarer

jaha. så är helgen nästan slut. min jobbhelg. så man har bara tatt de lugnt. ... kolla lite på film igår, "hundtricket"
var faktiskt riktigt rolig. svensk film faktiskt.

har skallebank idag. vill inte jobba, men vafan ska man göra...? 15-21.15, urk. men som tur e är jag ledig imorgon. gott.

tack alla söta som orkar skriver kommentarer till lilla mig. blir såååå happy!=D älskar att läsa andras bloggar. kan sitta i timmar å bara läsa om andras facinerande liv, å ibland önska att man hade lite av det ni har i era...
brukar läsa lite blandade bloggar,men här är några jag kikar in på ibland ( förrutom dom som är i min kompislista)
Heidi - så grymt snygg =) vill ha hennes mage. *fniss* inspiration =)
Linn - roligt med lite mode å så...
Design - mycket hjälp med med bloggdesign. toppenbra!
Kommentatorerna - kul kul!
Natacha - vet inte varför jag läser hennes, lite tidsfördriv =)
Lina - söt tjej , lite inspiration här med =)

finns endel till men dessa är de jag läser mest... =)

vilkas läser ni!?

Kommentera

Publiceras ej