Hemma Igen!

0kommentarer


nu är denna måndag i princip slut.
sweetie hämta mig på tågstationen vid 21.30 då tåget var framme. smidigt det är att ta tåget igentligen. å billigt var med med, tycker jag. 80:- den sträcka jag åkte.
när jag skulle köpa biljetten i den dära automaten, så stod det att "denna servicen är e tilljänglig." (!!) vad gör man då? snabbt samtal till kundtjänst, hon boka en biljett, och så jag bara kunde trycka ut den. väldigt trevlig tjej på Sj. + för det. precis så man hann med tåget! =)

haft en jättetrevlig kväll! innan sminkrådgivningen så skulle de förbereda, så jag gick en sväng på stan och önskeshoppade ;) fattig som man e,hehe. i mina tankar blev det: en svart kort kjol från gina tricot, en lång top,rosa, ett par jeans... på hm blev det några toppar,trosor och ett par ballerina skor. och på vero moda en sjukt snygg jeansklänning, å en kjol. =)
tur att man inte hade pengar, hade man säkert handlat alltihopa ! ajaj inte så bra... metn passade på å äta på mcd iaf. en cheeseburgare å en chicken burger. *ops* men ååå så gott de var!! =P

väl uppe på mötet blev det lite sminkning. lite rosalila toner. finfint!
kanske inte syns så bra på bilderna, men lite kanske =)

                           


efter träningen igår var jag alldeles slut. men ska ge det en ny chans på onsdag.
det går till så att man får lära sig lite steg från olika dansstilar. som hiphop,street,funk,jazz eller vad det nu kan vara i just den koreografin. är samma i hela världen, och det körs ett x antal månader innan nästa release kommer ut.
är lite svårt å hänga med första gångerna men man får ge det nån chans så kan man det  sen. man börjar lite lugnt, sen en snabb,svettig del, nedvarvning och sen sista. i varje "dansdel" är det 3 block (ej säker) som man sen sätter ihop. å sen avslutningsvis stretch/nedvarvning.
testa vett ja!

ska göra mig iordning för sängen , men först slänge jag in en bild på den fantastiska efterrätten vi fick hos johanna



image241

Kommentera

Publiceras ej