Hemmafru?

1kommentarer


känner mig som en housewife. lagar mat å står i. inte ofta man står i köket såhär länge som idag. varit härinne typ 1,15 h eller något. men nu snart är det klart. dumma pär'a som ska dröja :D 
blir hel kyckling,sås,sallad,dagsfärskt bröd och då potatis. inte illa va *blink*
börjar allt bli lite hungrig nu... *maaaaat*

annars har jag tränat. blev styrka idag =) efter en veckas vila så kände jag att nu så måste jag gå dit. när man väl är det älskar jag ju att hålla på. gäller bara att masa sig dit, och ibland tar tröttheten överhand,sorgligt nog.

uppvärmning: 7 minuter (ah slarv!)
enarmsdrag: 2x10 å 2x5 tuuugnt
latsdrag: 3x10
övre rygg: 4x10
rumpa: 3x10
biceps: 3x10
axlar: (vikt från rak arm å upp till bröst) 3x10
triceps: 4x10 (med 5 kg mer än sist =) )
sittandes rodd: 2x10 (tröööött så kan jag säga i armar å rygg)

känner mig nöjd. =)

nu måste maten vara klar, annars kreverar jag...!!

1 kommentarer

Emma

18 Apr 2008 19:04

nyfiken på vilka övningar du gör

Kommentera

Publiceras ej