Mat å Träning & Video

1kommentarer

ungefär vad min dag bestått av, har lagat biffar,köttbullar och en köttfärslimpa..
tog längre tid än jag trodde =)

varit å tränat med:

uppvärmning: snabb gång 15 minuter
enarmsrodd: 3x10 på varje arm
framsida ben: 3x10
baksida ben: 3x10
ländrygg: 4x10
rumpa: 4x10
biceps: 4x10
triceps: 4x10
mage(situps raka/snea): 110 st

sitter här i ensamheten å äter min hemmagjorda meatloaf =) helt ok, en aaaaning för länge i ugnen. men men, shit happens. egen mos till och halvfabrikat sås. tyvärr. vågar mig inte på att göra sås hemma än. fast man vet att det är SÅ mycket bättre..!

smaklig spis =) *tack!* (hmm kanske man börja bli schitzo??:D)

å jag måste säga att jag är helt kär  i min mobil. den är så wounderful! med hörlurarna som hängde med hör man ingenting annat än musik när man har dem på. nästan läskigt å göra saker med dem på när man inte hör ljuden omkring, typ folk som pratar,man ser bara munnar som rör sig! =)


och som en Mariah diggare som jag är, så slänger jag in den nya videon "touch my body"

1 kommentarer

Aiila

04 Apr 2008 12:14

bra träning =) duktigt du är =)

Kommentera

Publiceras ej