Ogräsrensning Och Träff I Karlskrona

1kommentarer


japp, nu snart är det dax att gå ut å rensa lite. man får passa på nu medan solen är här hos oss. och innan ogräset blivit alldeles för högt och ostyrligt.
se hur lång tid det tar, se om man hinner med lite annat med, typ tvätta. alltid tvätt-dag här på måndagar. visst blivit en rutinåtgärd det där :D

sen ikväll ska jag å Maria till karlskrona. hon ska få sån makeup- rådgivning som jag fick förra veckan.
sen blir det lite teammöte som vi ska få vara med på, vad M.K handlar om mm. ska bli intressant! =)
se när jag kan bli konsult, hoppas man kan börja denna månaden :D

frukostdax för mig. ciao bellas!image246

1 kommentarer

Maria

21 Apr 2008 11:27

hej vännen.
redan lunch här, gott, är hungrig nu!
hinner jag precis hem o vända sen ju :) ska bli skoj ikväll! ska ta med kameran ;-)
pusspuss

Kommentera

Publiceras ej